Хмельниччина виділила 20 млн. грн. на боротьбу з коронавірусом

??????????????????????????????????????????????????????????

28 березня голова обласної ради Михайло Загородний провів пленарне засідання тридцять першої позачергової сесії облради. Позачергову сесію було скликано з метою забезпечення фінансовим ресурсом медичних закладів області для надання медичної допомоги хворим на гостру респіраторну хворобу, викликану коронавірусом (COVID-19)

У зв’язку з карантинними заходами засідання пройшло у дворі обласної ради, де були дотримані всі необхідні умови з дезінфекції та санітарні норми. У пленарному засіданні взяли участь 60 депутатів.
           На порядок денний сесії було винесено три питання – про внесення змін до обласного бюджету Хмельницької області на 2020 рік, про внесення змін до програми централізованого забезпечення медичних закладів дороговартісним медичним обладнанням, медикаментами та виробами медичного призначення на 2016-2020 роки, про перейменування КЗК «Обласний літературно-меморіальний музей М.О. Островського».
           Безпосередньо перед засіданням депутати на під час роботи постійних комісій опрацювали запропоновані проекти рішень, а члени президії погодили розгляд на засіданні зазначених вище питань.
          Депутати одноголосно схвалили зміни до обласного бюджету області на 2020 рік. Відповідно до прийнятого рішення за рахунок спрямування вільного залишку коштів загального фонду 20 млн.грн спрямовано Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації у зв’язку із необхідністю забезпечення фінансовим ресурсом заходів з протидії поширення коронавірусної інфекції та покращення лікування хворих, на придбання медикаментів (антибіотиків, противірусних препаратів, жарознижуючих тощо), виробів медичного призначення, засобів індивідуального захисту, інших засобів (експрес тестів тощо), антисептиків, дезінфекційних засобів, медичних виробів, лабораторного обладнання, розхідних матеріалів, реагентів для лабораторних досліджень.
            З цією ж метою депутати прийняли рішення про внесення змін до програми централізованого забезпечення медичних закладів дороговартісним медичним обладнанням, медикаментами та виробами медичного призначення на 2016-2020 роки.
            Щодо перейменування одного з об’єктів обласної комунальної власності – КЗК «Обласний літературно-меморіальний музей М.О. Островського», то необхідність розгляду даного питання саме на позачерговому пленарному засіданні викликана тим, що відповідно до законів України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій» та з метою унеможливлення закриття комунального закладу, постало питання щодо подальшого його функціонування саме з такою назвою. Після тривалої дискусії депутати більшістю голосів проголосували за перейменування КЗК «Обласний літературно-меморіальний музей М.О. Островського» у комунальний заклад «Музей пропаганди» Хмельницької обласної ради. Разом з тим, обласні обранці підтримали депутатський запит Миколи Гнатюка щодо заборони транспортування і розміщення твердих побутових відходів зі Львова на сміттєзвалище міста Старокостянтинів. У пленарному засіданні тридцять першої позачергової сесії облради взяли участь голова облдержадміністрації Дмитро Габінет, директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Сергій Пенюшкевич та директор Департаменту охорони здоров‘я ОДА Олександр Худенко, директор КЗК «Обласний літературно-меморіальний музей М.О. Островського» Наталія Никонова.

DSC_0150

За матеріалами сайту Хмельницької обласної ради https://km-oblrada.gov.ua/oblasna-rada-nadala-finansovu-pidtri/

QR Code - Take this post Mobile!
Use this unique QR (Quick Response) code with your smart device. The code will save the url of this webpage to the device for mobile sharing and storage.
Коментарі и пінги до записів заборонені.

Комментарии закрыты.

Розр.I.Kordyak
Return to Top ▲Return to Top ▲